tisdag 10 januari 2012

Vinter?

Detta, vaknade jag till idag.
 Hmmm...
Temperatur: runt nollan, så snön är nog bara kvar tillfälligt.
Det blev ju betydligt ljusare i alla fall...


En ny tavla har kommit till världen.
Tycker att texten är lite kul...
...och sann.
Denna ska till ena dottern.
Gör nog en till mig också.
Lätt fixat med lite testande av olika teckensnitt och en skrivare.
Tyget under väntar på att bli sytt till gardiner i köket.
Får bli en enkel 1700-talsmodell med kappa, metallringar, snören osv.

Ha de´bra
Agneta








6 kommentarer:

Black Iris sa...

Snö vill jag helst slippa nu när vi kommit så här långt men den kommer säkert i Mars när man vill sitta ute på balkongen och sola nästippen.. Sicken fin tavla du gjort till dottern..

Kram Maidi

lisashus sa...

Lite ljusare blir det med snön, och det räcker gott med ett tunt täcke! Så har vi det här också!

JÄttesnygga tavlor!
Kram
Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla snygga tavlor.Vad duktig du är att fixa och greja-Ömskar dej en skön onsdag vännen.Kramar Rita ♥

Snäckskalsdalen. sa...

Snö här med i morse, men den är snart ett minne blott, men så ljust det blev! Det saknar jag, vit snö som ger ljus, det här mörkret är förtröttande!
Fina tavlor du gjort!
Agneta kram

Eleonora sa...

Igår hade vi snö hos mig och i morse var den borta! Så fort kan det gå. Jag saknar inte snön,

Mycket annat & lite betong sa...

Jag skulle vilja ha ett tunt lager snö och ett par minusgrader. Det här regnandet kan man bli tokig på. Vi har haft mörkt hela dagen.

Fina tavlor och gardinen kommer att bli jättesnygg!

Agneta