söndag 10 oktober 2021

HÖST

Det var länge sedan jag la ut en bild och skrev något här.
Så länge sedan att jag glömt både inloggningskod och hur jag gör...


Ser att det är en massa annat t.ex layout, som också är nytt.
 Bara att lära sig på nytt om jag ska lägga ut något på bloggen i fortsättningen.
Jag använder oftast, nej alltid, instagram,
 men får försöka att lägga ut på bloggen ibland. 
Jag får testa om detta går vägen (med en lite suddig bild)

Den här tavlan hänger i ena dotterns sommarhus. 
Det var länge sedan som jag målade den.
Känns lite höst.
 Min favoritårstid.

Agneta









 

3 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Hej på dig! Så kul om du kikar in här emellanåt. Jag hänger i än och trivs med det. Insta är inget för mig!

Söt tavla... vill se mer här inne!

Välkommen tillbaka.
Kramar från Eva-Mari

lisashus sa...

Härligt att "se" dej här igen och tavlan är verkligen fin och höstlik!
Ja, visst är hösten härlig!
Allt gott till dej!
Kram
Lisa

Hanna sa...

Så fin bild!