torsdag 10 oktober 2019

Lite tidigt...


Ja, lite tidigt, jag vet...
men första julmarknaden är första helgen i november, 
på Annies gård norr om Halmstad.

Här målas och klipps och klistras...
Bl. a dessa stjärnor. 
Stjärnor är en av mina favoriter, faktiskt året om.




Nu är det min favoritårstid.
Hösten innebär ett inre och yttre lugn
(trots förberedelser inför julmarknader).
Inte så många måsten iaf inte för mig, som lämnat yrkeslivet.
Nu spenderar jag dagen efter mitt eget schema.
 Målar, tränar, umgås med familj och vänner, 
reser lite och hämtar barnbarn då och då.

Önskar er en fin fortsättning på hösten.
Agneta



2 kommentarer:

Lisas Hus sa...

Stjärnor är alltid snyggt och ditt exempel här är ju ursnyggt!
Snart är vi där!
Kram
Lisa

Solstrimmor sa...

Helt lagligt att starta redan nu är en tidig julmarknad! Kul är det ju också! Men att se julsaker i affärerna innan allhelgonahelgen tycker jag inte om. Lycka till med ditt skapande... gillar gracila stjärngirlangen!

Minns du hur fundersam du var innan du beslöt att sluta din anställning? Nu förstår du vad jag menade. Njut av din företagsamhet och av hösten såklart!

Kramar från Eva-Mari