onsdag 5 juni 2019

Sommar och tavlor

Äntligen är sommaren och värmen här.
Jag är verkligen ingen vintermänniska, 
så denna årstid passar mig bättre, liksom våren och allra bäst: hösten.


Just nu har jag en paus i mitt målande.
 Jag har hängt utställningen på Heagård här i Halmstad, 
så nu kan jag släppa penslarna ett tag.
Utställningen pågår under hela juni.
Sommaren innebär besök av barn och barnbarn, släkt och vänner,
och så himla roligt med mycket prat och skratt, utflykter, 
god mat och dryck och sena nätter det kommer att bli!

Ha en fin sommar!
Agneta

1 kommentar:

Solstrimmor sa...

Vilken överraskning när du hoppade fram på min blogglista! Det var ett tag sen, saknar dig i bloggvärlden... den tunnas ur och vi är inte många "gamlingar" kvar. Gillar inte alls Insta, och FB har jag gått ur.
Så kul att du kommer uppöver i augusti! Hör av dig om ni kommer till Falun. Skulle vara kul att ses!
Lycka till med din utställning på Heagård. Synd att det är 50? mil för långt bort. Även om du visat smakbitar skulle hela varit kul att se.

Ha en fin nationaldag!
Solkramar från Eva-Mari