måndag 30 juni 2014

Sista arbetsdagen...


Så var den avklarad.
Konstigt.
Nu semester och sedan pensionär.
Konstigt. 
Var tog alla arbetsår vägen?


Blev uppvaktad med tårta och presenter av mina goa kollegor.
Fick denna snygga tavla över Jönköping...
så att jag hittar hem.
Omutifallatt jag blir lite vimsig, kanske?!

...och detta fina halsband.
Nu ska man leva upp till texten på halsbandet också...

Det blev en kudde vid besöket på Tygfabriken.
Kunde inte motstå den då den är så somrig.
 Blev fin på lilla soffan i hallen.

Nu ska jag måla en...barnstol.
Har en lång kö på stolar som väntar på att bli målade.
Himla tur att jag är ledig!

Agneta



2 kommentarer:

lisashus sa...

Grattis till "Friherrinnelivet" och välkommen i gänget!
Ja du, det är verkligen en speciell känsla detta att sluta jobba!
Säkert kommer du ändå att ha fullt upp....jag har en stark känsla av det! :)
Jättefina presenter!
Ha en fortsatt skön sommar och hoppas nu att vi får lite värme!
Kramar
Lisa

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till det fria livet!
Och du har ju redan ett arbete, det är bara att sätta igång.....
Vilka jättefina presenter du fick! Uppskattad med andra ord!
Agneta kram