onsdag 8 april 2015

Småtavlor och påsklov


Nu har mina små akvareller fått en plats.
Jag målade dem för några år sedan.
Akvarell är nog det roligaste jag vet att måla.



Jag gillar att måla lite smått och "pilligt".




Nu ska jag "ta mig i kragen" och måla barnstolar igen.
Sedan ska jag måla tavlor till två bröllop.
Då blir det inga små akvareller utan stora akryltavlor.
Det ska bli riktigt roligt!

Här har vi haft ett underbart väder idag.
Jag är med barnbarnen då och då denna vecka eftersom de har påsklov.
Matlagning och lite skjutsande står då på schemat.
Och så hinner man njuta av solen på deras härliga altan.
Eftermiddagen bjöd på sol och 17 grader
 och det ska bli ännu varmare fram emot helgen.

Gött, gött!
Agneta



3 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Vilka söta små akvareller du gjort! Jättefina sådär i grupp. Förstår att du har så mycket jobb:)

Ha en fortsatt fin solig varm vecka!
Kramar från Eva-Mari

lisashus sa...

Åh, vilka små söta läckerheter!
Så perfekt tillsammans!
Ha en fortsatt fin vecka i vårens tecken!
Kram
Lisa

Black Iris sa...

Såna små motiv med små ramar gillar jag skarpt. Så fint att sätta ihop som du gjort..

Kram Maidi