fredag 29 oktober 2010

Hallen

Hallen har varit vit och blå hela sommaren.
Nu går den i vitt och svart.
.



Hallen är lång och smal
och är möblerad med en liten soffa, en byrå och en skänk.
Jag hade tänkt att sy nya kuddar till soffan,
men hittade dessa tre i förrådet,
så de får duga för tillfället.
På "Årstiden" på A6
köpte jag ett mjukt och gosigt svart lammskinn
från Shepherd.
Och,
så är jag ju sååå svag för ljusslingor av alla modeller,
så det finns ju förstås en i hallen också.
.
Nu blir det en njutstund med en stor balja té och Lantliv.
Den ser julinspirerad ut på omslaget
och det lovar gott.
.
Ha en skön helg
Agneta



10 kommentarer:

Lillemor sa...

Jättesnyggt med vit och svart.
Lammskinnet var så fint och tänk va mjukt att sitta på.
Kram Lillemor

Anns Gröna sa...

Jättesnyggt och vilka snygga kuddar du "hittade"!
Gillade också de fina insektstavlorna - passar verkligen in i din hall.
Hoppas du får en skön helg!
kram
Ann

Vitt och vanilj sa...

Hej på dej!
Mysigt mysigt, Härligt att mötas av när man kommer hem till dej. Jättefina baggetavlor oxå egenhändigt gjorda eller?
Ha det så bra kram Petra.

Anonym sa...

Snygg hall! Men vad har du fått tag i insektstavlorna? Har du målat dem själv? Är mycket intresserad!

Trevlig helg.
Kram Eva-Mari

Stina sa...

Så snyggt du har fixat.:-) Kram Stina

hemma hos lilla mej sa...

Vad snyggt du har fixat.Bara så läckert.Önskar dej en härlig lördag rara du .Kraam Rita ♥

Lisas torp sa...

Vilken jättehärlig hall du har! Sååååå snyggt med tavelväggen med alla skalbaggarna! (precis såna som jag just nu målar...hm)!!!

Önskar dej en härlig helg!
Kram
Lisa

Hanna sa...

fint.
kram
Hanna

Fröken Fräken sa...

Åh så fint! Effektfullt med det svarta! Jag vill ju också ha en mysig ljusslinga i min hall, men uppenbarligen tänkte de inte till när det här huset byggdes, för det finns inget eluttag i hallen.. hur knäppt som helst!
Och de där kuddarna tycker jag kan mer än duga!

skifferhuset sa...

Vad fint du har det i hallen, svart å vit är så snyggt! Kram Iréne