onsdag 22 mars 2017

Present

 Ibland får jag så fina presenter. 
Som förra helgen t.ex.


Jag hade hjälpt till med barnbarn och hus över helgen.


Och då fick jag en påse som innehöll...


...detta fina nagellack.
Jag är periodare när det gäller nagellack.

Om jag målar till en utställning, så är det inte särskilt praktiskt att ha målade naglar,
 för då får jag färg på både fingrar, händer, armar och kläder...
Så till dess, på med nagellack!

Nu skiner solen från en blå himmel,
 men attans vad det blåser kallt från havet.

Agneta








3 kommentarer:

lisashus sa...

Åh, vilken lyxig och fin present! Sånt uppskattas verkligen då och då!
Så vårfin du blir nu på naglarna!

Kram
Lisa

Solstrimmor sa...

Roligt med en så fin present, uppskattning gillas!
Jag är inte nagellacksaktig alls jag. Har inte förutsättningarna, små babynaglar som jag inte alls vill framhäva! Så måla dina och njut att du har såna som kan målas!

Kramar från Eva-Mari

Mycket annat & lite betong sa...

Fin present! Så härlig färg.
Kul att måla naglar som omväxling till allt annat fint du målar!

Kram Agneta