torsdag 20 april 2017

Nymålat


Några av mina tjejer...


Åsa...


Cornelia...
(nyss var hon mörkhårig.
Gäller att hänga med...)



och Tilda...
...är nu på väg mot nya hem. 

Målade i akvarell i A3 format.
Blir inspirerad av olika foton av vänner, barn, barnbarn och även bilder på nätet.
Mer eller mindre lika personerna...
Roligt också att tolka fritt och låta färgerna flöda ganska galet ibland.
Först tänkte jag trycka upp några bilder, men önskemål kom om att få vara/köpa "unika", 
så nu säljer jag bara originalen.
Det finns alltså bara en bild av varje.
Flera bilder är på väg till kunder, men de bilderna är presenter, 
så de får vänta på att visas upp.

En barnstol är också färdigmålad.
Den ska monteras ihop och skickas till Göteborg.
Jag lägger inte ut några bilder på nätet innan födelsedagsbarnet har fått stolen.
Den måste ju få bli en överraskning.
Bilder kommer...

Agneta





3 kommentarer:

lisashus sa...

Wow, så häftiga dina porträtt är! Du är verkligen i full gång och så kreativ!
Önskar jag kunde få lite av det också! :)
Kram
Lisa

Solstrimmor sa...

Vilka fantastiska damer! Jag ser hur roligt du tycker ditt nya uttryck är! Fortsätt, min vän!

Må gott!
Kramar från Eva-Mari

Vitt och vanilj sa...

Jättefina! Kul att du bestämde dig för att de ska vara unika och bara finnas i ett exemplar. Kram Petra.