onsdag 8 februari 2017

Lite nytt...


Ja, lite nytt har jag köpt, som denna lampa.
Diamond från Indiska. Kunde bara inte motstå den.
Inget impulsköp, utan jag har spanat in den länge.



Ja, ja, smutsiga fönster, jag vet, men jag tänker inte putsa dem förrän det blir varmare ute.
Bra att ha något att skylla på...


Och, så har jag bakat tekakor.
De blev sååå bra och goda.
Både jag och barnbarnen uppskattade dem!
Tack för receptet Eva-Marie/Solstrimmor.
(Jag har problem med att kommentera på din blogg Eva-Marie, men jag jobbar på det, som man säger...).

Här är det så kallt.
 Bara några minusgrader men det blåser, så det känns iskallt.
Ett ickeproblem för det är bara att klä sig klokt om man vill gå ut.
Om man vill...

Agneta



4 kommentarer:

Vitt och vanilj sa...

Fin lampa du köpt, köpstopp här fortfarande. Man kan lätt ta de smutsiga fönstren för rimfrost svårt att avgöra vilket =) kram Petra.

Solstrimmor sa...

Så himla fin lampa! Såg några som liknade din på tv igår, från någon konstmässa, med de hängde i knippen med kedjor, maffigt och dekorativt.
Kul att du gillade tekakorna. Jag har jäst i kylen så kanske det blir ett bak idag!

Mysko med att du har svårt att kommentera hos mig! Har inte hört det från någon annan.

Ha en fin lördag.
Kramar från Eva-Mari

Unknown sa...

Fin lampa! Och ja tekakorna försvann i ett nafs 😉

Eleonora sa...

Att du har kallt o isigt där nere vid havet kan jag förstå. Vindarna blir dock snart varmare och en promenad vid strandkanten kan nog vara upplyftande och mysig.

Fin lampa/lykta du har hittat.
Hoppas allt är bra med dig. Du är duktig på att baka ser jag. Det har jag slutat med för det blir så att jag äter för mycket av det goda själv.

Allt gott till dig min vän.
Kram från
Eleonora