tisdag 19 april 2016

Max

Woff!
Någon som känner igen mig?


Ja, jag vet att jag är något suddig här...


Bättre här...?


Här ser ni hela mig!
Max heter jag och är en gammal herre och tycker att jag ska ha vissa privilegier, 
Ingen är barnsligare än jag...och helt oemotståndlig...
Åtminstone tycker jag vissa det...


Nu målar jag allt möjligt.
 Dotterns hund blev motiv här.

Vilken blåst vi har.
Man sticker inte gärna ut näsan.
 Men, det finns ju en massa saker man kan göra inomhus.
Som att sy kuddar till ett konditori i Huskvarna t.ex.
Man behöver ju inte alltid måla...

Agneta



4 kommentarer:

Vitt och vanilj sa...

Så fin! Vi såg alla vem det var. Nu står badning på programmet för denne herre inte någon favoritsysselsättning men ack så nödvändigt. Ha det bra kram Petra!

lisashus sa...

Härligt att sitta inne och måla när vinden viner utanför och det är ganska kallt! Vilken fin vovve! Du är verkligen duktig!
Kram
Lisa

Solstrimmor sa...

Så snygg Max! Som om jag inte sagt det förr... du kan du!

Solkramar från Eva-Mari

Snäckskalsdalen. sa...

SnyggMax! Och så fint avporträtterad! Bara du som kan så. Jag funderar ofta på vad det är som gör att en del kan måla så fint, jag ser ju också vackra motiv, men aldrig att jag skulle få till det överhuvudtaget....jag har försökt. Det måste vara en speciell gåva! Det är det!
Ja, vad det blåser, men idag skiner solen och det lättar ju upp det hela! Kanske blåser den hit våren nu!
Kramar