onsdag 2 december 2015

Favoritmusik och video


Måste visa er ett underbart engelskt band som heter:
The florin Street Band
Har ni inte hört dem förut så är det dags nu!
2010 kom den första sången och videon: My Favourite Time of Year.
(Då upptäckte jag dem, till min stora lycka)
2013 kom Winter Wonder.
Nu till julen 2015 har de kommit med sin tredje julsång: Light Our Way
Leta upp dem på youtube, eller klicka på någon av länkarna här.
Deras videor är också underbara.
Läser man historien om hur denna, deras första sång kom till
så känns det som en saga.

https://youtu.be/H10f2w7T5CU


Njut!

Agneta


6 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Redan bilden tilltalat mig! Nu ska här letas upp!

Ha det gott!
Kramar från Eva-Mari

Solstrimmor sa...

Nu har jag lyssnat och sett! Helt fantastiskt. Tack för tipset!

Ha en god dag.
Kram igen!

Snäckskalsdalen. sa...

Dom var riktigt bra! Jag har lyssnat, älskar det och älskar videosarna också! Vilken härlig sång och musiken också! Ljuvliga sånger!

Jaaa, det där med blåst är nog en vanesak, här är det väl så att vi märker mer när det inte blåser. Och när vi byggde det här nyare huset så valde vi en plats som ligger i lä. Min kusin som byggde sitt hus ett par år innan oss lade sitt hus så att dom ser havet, men du milde, dom har alltid storm hos sig, dom får nästan göra som du! Men man vänjer sig, det gör man! Hoppas du gör det också!

Kramar och tack för tipset!

Agneta

Eleonora sa...

O vilket härligt jultips. Tack snälla. Har lyssnat och tycker mycket om deras musik - och videon är ju så romantiskt gammeldags god. Hoppas allt är bra hos dig och att du inte blåser bort. Take care!

Stor kram och trevlig Andra Advent
Eleonora

Hanna sa...

Ha en fin kväll!
Hanna

Unknown sa...

Jag ska lyssna på dem bilden ser ju tilltalande ut :-) kram