lördag 31 oktober 2015

Heagård

Idag fixade dottern och jag utställningen på Heagård.
Lokalerna är jättefina.




Ytan är ca 2 meter bred, så det gäller att få plats med det man vill ha där.
Nu innan jul, så har jag lite julbetonade alster.



Jag köpte ett tapetbord som jag målade svart.
Praktiskt att kunna skriva direkt på bordet.


Jag hittade några Ikeahyllor i gömmorna och de fick vit färg.
Enkelt och bra att kunna ställa tavlor där i stället för att hänga dem.


Och eftersom vi närmar oss jul:
Massor av stjärnor och änglar.
Mina nya kort ska vara färdigtryckta under nästa vecka, så då fyller jag på med dem också.

Öppettider ser du i föregående inlägg.

Öppet hus på hela Heagård:
 torsdag 5/11  kl 18.00-21.00 (då är jag där).

Jag jobbar också där:

  Fredag 6/11
   kl 13.00-16.00

    Söndag 15/11    
   kl 13.00-16.00

      Lördag 21/11    
   kl 11.00-15.00

       Lördag 28/11    
    kl 11.00-15.00 

På Heagård finns dessutom,
 restaurang, inredningsbutik och Butiken på landet.

Välkomna!

Agneta



4 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Lycka till! Det ser så inbjudande ut:) Skotavlorna är så egna och jag som precis läst ut Mankells "Italienska skor" kopplar ihop er två!

Ha det så roligt!
Kramar från Eva-Mari

Snäckskalsdalen. sa...

Men så läckert! Och tack, jag kommer att göra ett inlägg i veckan, jag planerar aldrig mina inlägg, men det här har jag planerat! Så spännande, och vilka fina lokaler och så dina fina alster därtill! Lycka till!
Agneta kram

lisashus sa...

Åh, så kul att få se! Så fina saker du gör, du är verkligen en talang! Bra format på grejerna också och de borde vara lättplacerade, sånt är viktigt har jag märkt.
Håller alla tummar nu för att du får sälja mycket!!!
All lycka till dej och till försäljningen!

Kram
Lisa
(Du frågade om Malin Bark och hennes trådkronor - jag vet faktiskt inte, har inte sett något på länge nu, du kan väl alltid googla)

Unknown sa...

Alla som har möjlighet borde besöka Heagård för den fantastiska miljön och inte minst dina fina alster. Kram