lördag 4 oktober 2014

Sista inlägget från Colorama...



...innan jag flyttar.
Mycket snyggt att titta på som vanligt.
Men, inga fler saker ska inhandlas
 nu när jag håller på att rensa och packa inför min flytt om två veckor.


Åh...denna stjärna...står det mitt namn på...
Finns i flera metallfärger.


Lite smakprov på skyltningen i fönstren.
Jag tycker om höstfärger i inredningar.
Rost, orange, guld.


Dessa ljusstakar skulle min ena son falla för.


Ursnygga saker från danska Margit Brandt.


Och så gick jag tomhänt hem från Colorama...inte!
Ett armband fick följa med hem.
Det tar ju ingen plats i packningen!
Och jag har ju iiinga smycken hemma!

Ha en fin fortsättning på helgen.
Agneta,
som går och funderar på en viss stjärna...


7 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Meen... klart du ska köpa stjärnan! Som en avskedspresent... den tar ju inte stor plats;) Tror du ångrar dig annars, tänk så snyggt i ditt nya fönster till advent!

Packa lugnt!
Kramar från Eva-Mari

lisashus sa...

Så mycket snyggt i den butiken!
Ja, stjärnan är ju jättesnygg, köp den innan du ångrar dej! :)

Lycka till med allt packande!
Kram
Lisa

Snäckskalsdalen. sa...

Hoppas det finns en Colorama affär i din nya hemstad sedan! Det är inte sant så mycket snyggt du alltid visar därifrån, en sån affär som jag brukar kalla livsfarlig....man vill ha och ha!
Agneta kram

Vitt och vanilj sa...

Toppenfin stjärna!
Men brist på julsaker lider vi ju inte av eller......Du hittar nog ett nytt smultronställe på din nya ort. Kram Petra.

Unknown sa...

Superfin stjärna! Jo de verkar ha mycket snyggt i fönstret. Hoppas att du hittar någon mysig ersättare här på Väskusten. Kram :-)

Black Iris sa...

Jösses, så mycket fint och jag förstår att du vill ha den där stjärnan..

Kram Maidi

Eleonora sa...

Åå om 2 veckor - lycka till med flytten min vän och hoppas att allt kommer att gå bra för dig.
Stor stor kram