tisdag 9 september 2014

Who let the dogs out...


eller in...


Sonen och jag hamnar då och då på Mio för att kolla in allt snyggt.
Oftast går man därifrån med något.
Denna gång handlade sonen en hund till sin nya lägenhet.
En riktig snygging.
Ja, ingen riktig, förstås utan i något keramiskt materiel...
Allt, har de ju inte där.


Jag kunde inte riktigt glömma den där snygga hunden, 
så efter några dagar blev det en ny tur till Mio.
Då hade de fått in en annan hund.
 En trubbig mops, tror jag.
Sonen tyckte att den passade mig bättre...vad han nu menade med det...???
Den fick det bli och nu sitter den och vaktar i min hall.
(Hmmm, vaddå passar mig bättre...??!!)

Agneta,
Som rensar och rensar fast det märks liksom inte...



7 kommentarer:

Solstrimmor sa...

En sötnos passar väl en annan sötnos! Så menade han såklart:)

Rensa på!
Kramar från Eva-Mari

lisashus sa...

Tänk, att du ska flytta ända till Halmstad!
Jag antar att "trubbnoshunden" kommer att följa med dit...
Jag antar också att du kanske inte har flyttat ännu, eftersom du rensar och grejar, men det kan man hålla på med hur mycket som helst, verkar det som!
Lycka till med allt!
Kram
Lisa

Black Iris sa...

Man kanske skulle ta sig till Mio en dag.. Längesen jag var där..

Kram Maidi

Rost och rädisor sa...

Ja, den var minsann riktigt tuff. Har inte varit på Mio på ett tag så det här var helt nytt.

Allt gott
Anette

Vitt och vanilj sa...

Så fina era hundar var, men jag håller mej till den äkta varan (fast inte på väggen då).Mio har annars mycket snyggt och bra inspiration. Vet nog att det blir lite tommare hos dej i samma takt som det fyller på sig hos mej hmmm... Kram Petra.

Snäckskalsdalen. sa...

Bra med en vovve så där! Vaktar och håller ordning.
Ja, du grejar, förstår jag, men lite skönt måste det vara också och röja runt, jag känner att det skulle behövas här också!
Agneta kram

Mycket annat & lite betong sa...

Så söta vägghundar! Ibland förstår man sig inte på de där barnen...
Lycka till med din fortsatta rensning!
Kram Agneta