lördag 14 december 2013

Lite till...


...från skyltningen på Colorama i Huskvarna.
Tog på förmiddagen en sväng till torget i Jönköping på jakt efter fårskinn.
Kunde inte bestämma mig för grått eller brunt, så det blev inget...
Istället hamnade jag på Colorama.




DÄR, fanns det som vanligt massor av snyggt!
Ibland räcker det att "fönstershoppa",
 men idag fick några saker följa med hem...
(Julklappar bl. a).
Mittemot ligger det en trevlig affär med kläder, smycken, väskor m.m.
Ooops, där blev det en julklapp till mig...
Skönt att hitta inredning och kläder så nära där man bor.

Nu ser jag fram emot en lugn och skön kväll efter en tuff arbetsvecka.

Önskar er en skön tredje Advent.
Agneta




5 kommentarer:

Hanna sa...

så mycket fint

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, den affären verkar vara en guldgruva när det gäller vackersaker!
Och du gjorde rätt som köpte dig en julklapp till dig själv.
En trevlig helg, kram
Agneta

Solstrimmor sa...

Tänk att en färgaffär är din älsklingsbutik! Men inte svårt alls att förstå! Trevligt också när man kan närköpa sina kläder:)

Ha det gott!
Kramar från Eva-Mari

Eleonora sa...

Så mycket trevliga affärer du har nära dig. Ja, jag vet ju att Jönköping har mycket att erbjusa sedan min tid i Småland. Rätt att du köpte julklapp till dig själv. Det gjorde jag också, men den kan jag inte ha på mig. Det blev nämligen en persisk matta då jag var på den persiska aftonen, då erbjudanden fanns med i bilden.

Ha det gott söta vän och kram kram

Vitt och vanilj sa...

Hej du!
Jättefint som vanligt. Kom på att det är bra att titta på din blogg av flera anledningar. Den är så mysig och får dej lite närmare mej. Så påminns man om saker som jag också har men har glömt att plocka fram.
Ha det bra Kram Petra.