lördag 22 juni 2013

Sommar


Ett litet livstecken.
Jag har "fixat" lite i personalrummet på jobbet.



Fatet var grått-det vitsprejade jag.
Smultronstrå och hjärta är gjorda av das Prontolera.
 När de torkat, målade jag dem.
Jordgubbarna är fejk...förstås.
Det gäller att dekorera med saker 
som man inte behöver vattna eller byta ut alltför ofta.


Tavlorna gjorde jag för att få sommarstämning på jobbet.

Midsommarafton avnjöts i ett lugnt tempo.
Regnet som det varnades för kom inte förrän sent på kvällen.
Idag, midsommardagen är det grått och mulet,
 men det är bara att göra det bästa av dagen.

Semestern närmar sig.
Ska bli sååå skönt att få vara lite ledig!

Ha en fin helg!
Agneta









8 kommentarer:

Karin - Mina Rum sa...

Vilken mysig sommarstämning på jobbet.

Ha en fortsatt skön midsommarhelg!
Kram

Karin - Mina Rum sa...

Vilken mysig sommarstämning på jobbet.

Ha en fortsatt skön midsommarhelg!
Kram

lisashus sa...

Så jättefint du har gjort!

Önskar dej också en härlig sommar!
kramar
Lisa

Vitt och vanilj sa...

Hej du!
Mysigt mysigt och smultron på strån är så fina ( jag älskar mina). Jobbar sista natten nu sen 4v ledighet det ska bli skönt efter en hektisk vår.
Ha det bra kram Petra.

Solstrimmor sa...

Det brukar vara uppskattad när man gör nåt utöver det vanliga till personalrummet. Så fint! Och du har minsann inga fritidsproblem du! Hoppas din stundande semester blir avkopplande och skön!

Kram Eva-Mari

Snäckskalsdalen. sa...

Så fint du gjort! Och det ser härligt ut med smultronen och jordgubbarna. Jag gillar texten om gardening och housekeeping! Den var bra! Stämmer på pricken.
Agneta kram

Hanna sa...

så fint.
Kram
HAnna

Black Iris sa...

Vilken jättefin sommarsmyckning du gjort där på jobbet..

Kram Maidi