lördag 23 mars 2013

Inköp



Lovade att visa vad jag inte kunde motstå på Colorama
 härom veckan, nämligen denna lampa från Miljögården.
Det är ju inte så att jag har ont om lampor,
 men ibland faller jag helt enkelt för vissa saker.
Jag är svag för lite olika stilar när det gäller inredning. 
Det handlar mer om känslan än om att det tillhör en viss inriktning eller stil.



Lampan används för närvarande som sänglampa i det "lediga" sovrummet 
som nu används som gästrum för barn och barnbarn.
Tavlan gjorde ena sonen och jag för ett antal år sedan.
Riskerar nu att målas över...

Idag får man väl vara ganska nöjd.
 Det är kallt men solen strålar från en blå himmel.
Och snart väntar lite påskledighet.
Skönt!

Ha en skön vecka.
Agneta





3 kommentarer:

Vitt och vanilj sa...

Hej du!
Åh! vilken fin lampa du shoppat, säg till när du tröttnat Blink! Måla inte över tavlorna de är jättefina, hoppas vi ses på fredag vet inte var än riktigt.
Kram Petra.

lisashus sa...

Jag förstår att du föll för lampan. Åh, så fin den är!

Ja, solen lyser idag och den envisa kylan verkar hålla i sej. Tur att solen börjar värma mer och mer!
Ha en härlig söndag!
Kram
Lisa

Black Iris sa...

Den lampan hade nog jag också velat ha med mig hem. Visst är det roligt när man springer på något man absolut vill ha..

Kram Maidi