torsdag 19 juli 2012

Nymålat...igen





Jag har målat en skylt till ett födelsedagsbarn.
Skylten ska sitta på en sommarstuga.
Det fanns önskemål om vad som skulle vara på skylten.
Det blir en hel del målande på semestern
och en och annan utflykt, förstås.

Nu har jag kommit in i semesterlunken.
Sena kvällar (fast ändå inga långa sovmorgnar).
Livet är ganska behagligt.
 Jag skulle utan svårighet kunna tänka mig att ha semester för alltid.
No problems...

Ha de´gott.
Agneta
Och nu...till nästa projekt.
Usch, jag känner mig tjatig med alla inlägg om sånt som jag har målat.


5 kommentarer:

Hanna sa...

Så fin skylt du har gjort.
Födelsedagsbarnet blir säkert jätte glad.
Kram
Hanna

Solstrimmor sa...

Du vet ju att jag gillar dina målningsarbeten och blir inte alls trött på att se dom! Tvärtom... Tänk så glad födelsebarnet kommer att bli:)

Kram och ha en härlig sommarhelg.
Eva-Mari

Eleonora sa...

Du kommer att bli den perfekta pensionären när det blir så dags.

Snäckskalsdalen. sa...

Jag kan nog inte få för många inlägg från dig med saker du målat, jag älskar att titta på det och önskar massor fler bilder, så det så! Det är så fina saker och du är så otroligt skicklig.
Njut av din semester, det är gott att kunna ta det som man vill, visst är det så!
Agneta kram

Vitt och vanilj sa...

Hej du!
Jättefin skylt...det är synd att man inte kan ha flera på rad för då skulle jag ha det hm....Här pågår det också målning men av helt annan kaliber mer husväggar och innertak, det är ungefär den konstnärliga ådran som arvet har gett till mej:-). Njut av din ledighet nu och så ses vi snart. Kram Petra