söndag 6 november 2011

Julkort...

Jag har varit i skogen och fotograferat till nya julkort.
.

Jag hade med mig lite rekvisita.
En julkula och en silverstjärna.
Ibland gillar jag att "ösa på" men denna gång
 blev det väldigt enkelt och lågmält.
Skönt att slippa pulsa i djup snö.
 Det är fantastiskt vackert att titta på ett vitt landskap,
men, jag vill inte befinna mig där...
Jag är definitivt ingen vintermänniska!
.
Väntar in i det längsta med att montera på vinterdäcken.
Förväntar mig/hoppas på/önskar mig/håller tummarna för
 en låååååång höst.
.
Agneta,
som
njuter av hösten
(Det får gärna snöa på julafton...)




5 kommentarer:

Coolaannna sa...

Vilka julkort! Tänk att få såna i postlådan.
Du är verkligen duktig.

Jag är inte heller någon vintermänniska men snö till jul och sportlov det vill jag ha!

Ha en fin söndag // Kram Anna

Cajsas Faster sa...

Så himla fina de där är!!
Lyckos de som får ett så fint julkort i brevlådan:)

Ha en fin snöfri dag!

Anns Gröna sa...

Fantastiskt vackra kort! Ett sånt gör ju vem som helst lycklig. Ibland är det lilla mer än nog.
Gillar din gula hall väldigt mycket - gissar att du blir glad när du kommer in från höstmörkret.
Ha en skön söndag!
Kram
Ann

Solstrimmor sa...

Men så fina med den lilla taggen till! Du är så kreativ och får så lätt till det:) Och det enkla är det vackraste...

Kram Eva-Mari

Black Iris sa...

Men jösses, så smart.. Tänk det allra enklaste kommer man inte på. Rekvisita till skogen ska jag minsann också ta med mig:)

Kram Maidi