lördag 29 oktober 2011

Gult i hallen


Jag kunde inte motstå den gula pallen när jag var på Mio senast.
Det finns redan lite gult hemma, t.ex kuddarna,
 så det är bara att fortsätta på den inslagna linjen
 med gult som accentfärg i den vita/svarta hallen.

Det svarta fårskinnet på den lilla soffan i hallen
har kommit fram nu till hösten och vintern.
Det får inte vara för mycket svart mot de vita väggarna.
Jag tycker det ser så dystert ut då.
Men, jag gillar ju färg, så det är ingen fara med det.
Mina insektstavlor står numera i förrådet...
.
Nu ska här målas tomtar, änglar m.m.
 till nya julkort och juladresslappar.
Måste snart fatta beslut om ifall jag ska/hinner
 vara med på ännu en julmarknad...
Och, så ska jag sy en gul kudde till soffan i hallen.
.
Ha en skön helg,
Agneta




3 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Fullt upp!

Gult är inte fult, ser fräscht ut hos dej!

Trevlig helg, KRam Marie

Hanna sa...

Vackert gult. Snygga kuddar.
Kram
HAnna

Solstrimmor sa...

Så kul med någon som väljer gult! Tänk vilken underskattad accentfärg det är. Så snyggt hos dej... fräscht!

Kram Eva-Mari