söndag 29 augusti 2010

Medan färgen torkar...

...får man syssla med annat.
Då har det har blivit ett och annat armband.
Lätt och roligt att göra framför tv:n t.ex.
Visar några prov.
.
lila...
.
gult, orange...
.
rosa, lila...
.
vita...
.
gröna, turkos...
.
Jag har visat några andra armband (svart & gult) i tidigare inlägg.
.
En del av armbanden finns kvar.
Är du intresserad av att köpa något,
så kostar armbanden 100:- st. + porto
Maila mig om önskat armband (och det finns kvar)
så skickar jag via posten.
.
Just nu skiner solen!
Ha de´gott
Agneta


9 kommentarer:

Lisas torp sa...

Ja, du verkar då aldrig vara sysslolös! :) Vilka härliga armband och jag kan tro att det blir många såna under en TV-kväll!
Önskar dej en skön söndag!
Kram
Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina armband .Du är alltid på g och gör nya fina saker.Jag tycker att du är kreativ och duktig.Ha en skön söndag vännen.Kram Rita ♥

Black Iris sa...

Vilka ursöta armband du gör. Jättehärliga färger.

Kram Maidi

Lillemor sa...

Men vilka fina armband och vilka härliga färger. Vad roligt att kunna göra sådana saker.
Kram Lillemor

Fröken Fräken sa...

Jisses?! Hur många tv-kvällar tar det för dig att få ihop alla de vackra? Snälla, säg åtminstone en vecka så att jag inte blir alldeles tröstlös... ;-D

Anns Gröna sa...

Så fina!!!! Du är ju helt fantastisk som hinner fixa ihop sådana skapelser vid TV:n!
Får nog försöka lära mig tekniken för jag tycker de är jättetjusiga.
Kram
Ann

Cajsas Faster sa...

Oj, hos dig lyser flitens lampa!! Vilka grejer du får till!
Jag bor i Vånga som ligger mellan Norrköping och Fispång. Känner du till det?
Var kommer du själv ifrån?
Ha det bra i veckan, Kram Marie

Anonym sa...

Jättesöta armband! Du är allt bra kreativ du!!

Må så gott.
Kram Eva-Mari

Eleonora sa...

Jisses va många armband!!!!
Vilken fin ny layout du har gjort.
Ha det gott och kram till dig