tisdag 19 januari 2010

Röda 38or

Neej, jag vet inte storleken...
Hursomhelst, här kommer flera skor som jag målat.
.
Högklackat... inget för mig numera, men väninnan M,
struttar obehindrat omkring på sina.
(och hon är 10 år äldre än mig...)
.
De här är nog mer anpassade för mig.
Inte så höga klackar alltså.
.
Jag förstår inte varför jag
(föralldel flera av mina väninnor också)
inte fixar höga klackar längre.
Det är ju inte skönt att gå i högklackat.
(mer än första kvarten)
Visst är det snyggt, men...ajaj!
Har tårna blivit flera...
eller bredare...
eller är det något fel med hälsenorna...
...för korta...
...eller för långa...
...fel på stötdämpningen...?
Kan det vara något med generna...
...i fötterna ?
.
Jag håller mig till mina lacksvarta Calouträskor.
Med dem står jag stadigt på jorden,
och de är både snygga och sköna!
.
Ha dé gott
Agneta













2 kommentarer:

Lisas torp sa...

Jätteläckra skor du har målat! Ja, jag kan verkligen hålla med dej - har fötterna förändrats så?!

Inte alls skönt att gå i högklackat! Barfota i gräset är nog allra bäst! Annars kan man ju alltid glädjas åt en skotavla av dej!
Kram
Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Va coola skor du målar.Helt underbara!!!Är såna träskor sköna att gå i tycker att dom är bara så läckra.Hur är skorna i storleken ?1000 tack för allting jag fick idag .Jag blev bara så himla glad ♥ ♥ ♥.Gör du småtavlor på beställning? Ha en skön kväll vännen och en härlig onsdag varmkram Rita ♥