onsdag 13 januari 2010

Hemma hos mig

Tänkte visa några bilder från mitt vardagsrum.
Alla väggar hemma hos mig är vita,
men jag är inte så vit,
när det gäller möbler, tavlor & annan inredning.
(förutom köket där det mesta är VITT)
Just nu har det tillkommit några gula detaljer i kuddar.
Lampan har jag köpt på Epok i Linköping,
Soffan från MIO är ny
(och jätteskön).
Den gula tavlan med stolen, målade jag för längesedan.
Annat har tillkommit lite då och då genom åren.
Gillar att blanda nytt & gammalt & ärvt,
och att byta detaljer och färger ibland.
Vill att det ska kännas ombonat.
.
Ha dé gott
Agneta

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina och härliga saker du visar.Man ska ha det man tycker om i sitt hem.Som jag brukar säja mitt hem är min borg.Ha en skön kväll och en härlig torsdag Vännen.Goa kramen Rita ♥

Lisas torp sa...

Så många läckra saker du har! Ja, en blandning av det mesta gör ju ett hem personligt, och man ser att någon bor där!
Det finns så många exempel på motsatsen minsann.

Ha en bra torsdag i morron och sov gott, det ska jag göra nu :).
Kram
Lisa

Vitt och vanilj sa...

Hej du!
Vilken Hacker du har blivit, jag tror jag får gå en kurs hos dej.
Mysiga bilder som vanligt.
Ha det så bra kram Petra.