lördag 12 september 2009

Teoman

Detta är INTE jag...men någon som gillar att dricka té (som jag).

Detta té fick jag av en kollega (undrar över texten...?)

Senaste inköpet. Kan ibland köpa té bara för beskrivningen på påsen.

Önskar att det fanns en sådan tébutik.

Nu några koppar som jag hittat på internet
Vackra, lite engelska.

Rätt blandning...

...och värme

Så praktiskt.

Snygga.

Också snygg.

Lite kul...

Men, här är nog min favorit!
Skulle alltid få mig på gott humör.
.
Ha de´gott!
Agneta
















2 kommentarer:

Lisas torp sa...

Vilket härligt thé-inlägg! Ja, varianterna är många och théet har verkligen blivit poppis - vilken uppsjö av sorter det finns!
Lisa

Vitt och vanilj sa...

Hej på dej!
Underbart gott med te,sitter just nu med en stor kopp framför mej på jobbet. Här går det åt mängder med te under en natt.
Ha det bra och krya på dej!
kram Petra