onsdag 2 september 2009

Berättelsen om rosen...










När jag fyllde år i april, uppvaktades jag på jobbet
med en STÅTLIG bukett med bland annat rosor.
Tyvärr varar ju blommor inte hur länge som helst,
men rosorna i buketten var något alldels extra.
Jag fotade några rosor på nära håll,
både när de var färska och när de började vissna,
och jag har verkligen haft glädje av dessa bilder.

Några av bilderna har jag använt när jag gjort små "tags" att fästa på det jag säljer.
En ros har jag målat av på en tavla till ett brudpar (och en tavla har jag behållit själv).

Det kommer nog fler tillfällen då jag kommer att ha nytta av den buketten.



Ha de bäst,
Agneta


































1 kommentar:

Lisas torp sa...

Hej hopp igen!
Ja, nu tittar jag in hos dej och tänker länka dej, så jag kan hålla lite koll!

Jättevacker ros du visar och så fint du målar, men det visste jag ju!
Lycka till med bloggen nu!
Kramar
Lisa