söndag 16 augusti 2009

All vår början bliver svår...






















Jaha, nu var man i gång med bloggen...
efter blod svett och neej, inte tårar,
men tack vare mycket hjälp och påhejande av min dotter
(som har egen blogg).

För tillfället, stämmer det inte med var texten och bilderna hamnar...
Hallåååå, texten LÅÅÅNGT under bilderna...men jag lär mig väl, eller får hjälp av något
dataproffs. Ser ju rätt ut när jag skriver, men inte när jag förhandsgranskar.
Börjar med hyllan i mitt kök, som ändrar utseende då och då,
ibland efter årstid, ibland efter lust...























Denna tavla målade jag för några år sedan.
Det är en akvarell.
Älskar verkligen pioner!
Nu vet jag INTE hur detta kommer att se ut på bloggen,
men , HA TÅLAMOD...(det har inte jag, längre)!!!
Ha de gott!
Nu kör jag!!!
Agneta

1 kommentar:

Vitt och vanilj sa...

Hej på dej!
Mysig blogg, ge inte upp det tar en stund innan alla saker faller på plats.
Ha det bra kram Petra.